Co to jest oficjalne oszacowanie pożyczki?

Co to jest oficjalne oszacowanie pożyczki?


Czym jest pożyczka Cfpb?

Jesteśmy Biurem Ochrony Finansowej Konsumentów, a U.S. Agencja rządowa zajmująca się upewnieniem się, że jesteś traktowany sprawiedliwie przez banki, kredytodawców i inne instytucje finansowe.

Co to jest zasada 7 dni na oszacowanie pożyczki?

Jeśli wierzyciel będzie opierał się na zasada korespondencji, zgodnie z którym uznaje się, że konsument otrzymał Oszacowanie Pożyczki 3 dni robocze po dostarczeniu go w sposób inny niż osobiście, kredytodawca musiałby wysłać poprawione Oszacowanie Pożyczki co najmniej 7 dni roboczych przed konsumpcją.

Czy pożyczkodawca może pobierać opłaty za oszacowanie pożyczki?

Loan Estimate jest formularzem, który wszedł w życie w październiku. 3, 2015. Kredytodawca nie może pobierać żadnych innych opłat przed dostarczeniem Ci Oszacowania Pożyczki.

Co oznacza oszacowanie wartości kredytu?

Te sześć pozycji to imię i nazwisko konsumenta, dochód i numer ubezpieczenia społecznego (w celu uzyskania raportu kredytowego), adres nieruchomości, szacunkowa wartość nieruchomości i kwota pożyczki, o którą się ubiegamy.

Czy loan estimate jest tym samym co pre-approval?

Wstępne zatwierdzenie mówi, że jesteś dobrym kandydatem na kredyt hipoteczny. Istnieje prawdopodobieństwo, że zostaniesz zatwierdzony do udzielenia pożyczki, o ile podane przez Ciebie informacje są dokładne. Szacunkowa wycena kredytu, z drugiej strony, pojawia się dopiero “po” znalezieniu nieruchomości.

Dlaczego moja prognoza pożyczki jest tak wysoka?

Oto kilka powszechnych powodów, dla których szacunkowe opłaty w Twoim Loan Estimate mogą wzrosnąć: Decydujesz się na zmianę rodzaju pożyczki, na przykład przejście z kredytu o zmiennym oprocentowaniu na kredyt o stałym oprocentowaniu. Decydujesz się na zmniejszenie kwoty zaliczki. Wycena domu, który chcesz kupić, wypadła gorzej niż oczekiwano.

Czy CFPB naprawdę pomaga konsumentom?

Skargi dostarczają Biuru niemalże w czasie rzeczywistym informacji o rodzajach problemów, jakich doświadczają konsumenci w związku z produktami i usługami finansowymi. Używamy ich do informowania o naszych wysiłkach w zakresie edukacji konsumentów, tworzenia jasnych zasad dla firm i podejmowania działań przeciwko złym aktorom na rynku.